Förlåt

ååh, jag är så ledsen, det är så himla många som läser min blogg varje dag, och jag suger verkligen på att uppdatera. Men ialf detta har hänt:


Måndag : Började jobba klockan 7.45, Puuuh så tidigt, men vi åkte ialf in till Manhattan vid 8 tiden och jag tog Kenzie till ett café och åt frukost, sen så satt vi där en stund, jag hade Kenzie i knät och alla kom fram och påpekade hur söt hon verkligen är, men efter ett tag blev hon rastlös och ville inte sitta i mitt knä längre, så jag vände på henne och busade lite, hon skattade och lekte, jag lyfte upp henne i luften och självklart spyr hon över hela mig! Fyfan, haha, håret, hela tröjan och självklart rann det ner innanför min tröja och jag höll på att dö, som tur var såg en kvinna mig och hon gav mig servetter att torka mig med och jag var tvungen att gå hela dagen i spya, för jag kunde ju inte duscha i New york, Uuuh, haha..

Tisdag: Jobbade en lång dag här med, tiden gick ändå rätt fort och på kvällen åt vi bara en god middag sen slappade jag

Onsdag: Igår var vi först med min värdmamma i hennes studio och efter det åkte vi och shoppade i ett jättestort shoppingcenter och åt en god lunch, hittade en del julklappar men tusan vad svårt det är! Hehe, senare på kvällen hämtade jag upp Katharina och vi åkte till solariet och solade sedan åkte vi och åt lite gott..

Torsdag: Idag började jag 8, vid 10 tiden åkte vi till min värdmammas mamma som har världens utsikt över hudson river och bron som går över. Hon ser också manhattan som det ser ut på vykort, GRYM lägenhet. Ialf, vi var där i ca 2 timmar skulle jag tippa på, sen drog vi till Ikea i New Jersey och jag åt potatismos <3 och köttbullar, hehe.. :D. Köpte också lite grejjer till min lägenhet , eller ah min värdfamilj ;). Sen drog vi oss hemåt.

Imorgon så jobbar jag ett par timmar sen drar vi till Target, ska försöka hitta fler julklappar!

Måste bara säga att jag gjorde VÄRLDENS bästa fynd i söndags, vi var i manhattan, jag och Kat och vi gick in till Levi´s och jag hittade jeans för typ 80 dollar, det tyckte jag var billigt, drygt 550:-, men sen såg jag att det var halva priset, gött tänkte jag och testade två par jeans som satt som smäck, så när jag skulle betala ser jag att det var halva halva priset bara denna söndagen, så jag fick två par jeans för 40 dollar, de blir typ 300:-! Fatta, nyaste Levi´s för 150 spänn styck ;) hahaha.. Höll fan på att börja lipa ;). Levi´s är annars ett väldigt bra märke här som är rätt dyrt, :) LYCKA!

Jahopp, det var nog min vecka det, på måndag kommer mami, Johanna & Wille :)

Puss&kraaam


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej lillagumman=) du verkar ha de kanon ju.själv går man här o väntar på att något ska hända nu=)jag tycker´bebisen kan komma ut nu=) LÄNGAR så himla mycket nu.Jag lovar att skicka bilder o så när den har kommit. vi tänker på dig här hemma ha de finast vännen.puss o kram sandra p,s danne hälsar också=)

2009-12-05 @ 14:36:20
Postat av: martina

DET BLEV EN POJK :D

2009-12-13 @ 11:35:26
Postat av: ´Familj strandberg

Hej !!! Den lilla plutten har kommit nu Det blev en kille han vägde 2720 och va 47 lång det va ingen stor kille : D

2009-12-13 @ 11:36:23
Postat av: Rebecka

Ååååååh! :) gud va kul, nu måste ni skicka masssa bilder och så får jag väl dra mig ut på en shoppingrunda ;) hehe

2009-12-13 @ 16:16:26
Postat av: Louise

Lever du...? Längesedan nu, saknar dig <3

Kram

2009-12-17 @ 21:51:36
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback