utgång, brunch m.m

Hej

Igår hade jag & Catharina hur kuul som helst, vi började hos mig och drack smirnoff ice, med jättegoda smaker. Vi gick sedan till en bar och satt och snackade, skrattade och hade allmänt trevligt. Sedan gick vi och testade en ny bar, helt okej kul, vi träffade några amerikaner och satt och snackade med dem. Sedan drog vi till The rumbling house , typ en klubb, där dansade vi, träffade massa nya människor och hade så kul. Vi drack drinkar och bara hade en underbar kväll!
Sedan när klockan började bli lite väl mycket tog vi en taxi hem till mig och somnade på bums.
Idag gick vi upp runt 11 tiden och gick och åt brunch, alltså frukost/lunch, jättesmarrigt. Vi pratade om gårdagens kväll och hur kul vi hade.. Helt underbart!

Här kommer lite bilder eftersom en bild säger mer än 1000 ord ;)

 smirnoff ice, dessa var gudomligt goda!

 Jag & Catharina ;). hahaha

haha, vi var så stolta över våra röda öl :P

 haha, varken jag eller catharina vet vem denna killen är, han bara kom när vi skulle ta ett kort? sooo wierd, kolla det neonlila bandet catharina har runt sitt huvud :P såhär kul hade vi :P


 haha, när han la armen runt henne tittade hon så konstigt på honom, sen gick vi därifrån, haha :P

 Min brunch, frukost / lunch alltså, muuuums!

Japps, detta var några bilder ialf. En sjuuuukt kul kväll.
Pussss


Kommentarer
Postat av: johanna

Ser ut som ni hade det jätte bra syster:)

Älskar dig <3

2009-08-23 @ 21:15:47
Postat av: Jenny

Yeeey, bilder ;)

2009-08-23 @ 21:19:44
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Thesesia

Kul att du har de kul kusin! Vi saknar Dig!

2009-08-24 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback