Torsdag

Hej

Idag började jag jobba klockan 7.30, känner mig helt död just nu, men det sköna är att jag är ledig nu mellan 11-2, för att sedan jobba ett par timmar igen.
Städerskan var här för en stund sen, så allt är gjort, kan bara slappa:), jättehärligt.

Just de, måste berätta en rolig sak, i morse skulle jag öppna dörren., Då sa min värdmamma, nej, öppna inte dörren, det sitter en tvättbjörn utanför, och mycket riktigt, en tvättbjörn satt på en stolpe i våran trädgård. haha, jag satt och kollade i fönstret aslänge, tills jag kom på att jag kunde hämta min kamera, vad hände när jag kom tillbaka? Jo, den var borta, den hade typ suttit där i flera timmar, men försvinner när jag ska hämta kameran. Otur, den satt t.om. kvar när våra trädgårdsmästare kastade saker på den. Haha,

Har vi tvättbjörnar i Sverige? Har aldrig sett någon dock...


Dags att slappa och bara mysa ett par timmar nu ;)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah gud va roligt, jag skulle också vilja se en tvättbjörn:)

Hoppas att du ringer snart gumman,Älskar dig<3

2009-08-27 @ 19:17:25
Postat av: elina

hahaha, sjukt lamt xD tror inte det finns tvättbjörnar här.. eller? :P

2009-08-28 @ 22:43:25
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha, kul ju! Jag tror inte heller att det finns tvättbjörnar här hemma, har aldrig sett någon i alla fall!

2009-08-29 @ 20:02:57
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: stefan

Ibland när jag tittar ut kan jag se åke stå och tvätta sig, men det är nog det närmaste tvättbjörn jag har kommit, hehe

2009-08-31 @ 12:06:33
Postat av: Lisa

Haha Baacon !! Det finns inga tvättisar i Sverige xD HAHA. Saknar dig, hoppas du har det bra därnere

2009-09-02 @ 17:27:29
URL: http://jumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback