Tisdag

Hej.

Nyss hemkommen från parken, där jag träffade Catharina och hennes 2 små barn, tvillingpojkar på 3 år. Hur gulliga som helst!. Jag och Kenzie, Catharina och pojkarna var i parken i drygt 2 timmar, det var väldigt varmt, men i skuggan kunde man faktiskt känna små vindpustar, vilket just nu känns helt underbart! :), hehe

Egentligen skulle jag sluta kl 17.30, men min värdmamma sa att jag kunde sluta kl 17 idag istället. gött det!. Nu sitter jag och väntar på Catharina, hon slutar klockan 17.45, när hon är färdig ska jag åka och hämta henne med bilen ( wooaah) sedan ska vi åka och handla lite, typ shampoo, balsam osv.

idag får vi besök av min värdmammas vänner från San francisco, dem ska stanna här ett par dagar, trevligt trevligt!
Ha det superduper, :) så hörs vi...

ska se om jag kan ta lite mer bilder och lägga in eftersom jag förstår att det är roligare att se bilder :)
 Jag & Catharina :)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Idag har jag vart i skolan, roligt men jobbigt och idag har vi fått våra skåp och beställt våra kock kläder så det var roligt:)

Imorgon börjar jag tolv så skönt att sova imorgon:)

Vad fin du är becka och hoppas att du har det jätte bra och du får gärna ringa och så får jag se hur du har det där nere:)

Älskar dig <3

2009-08-26 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback