Starbucks

Nyss hemkommen från starbucks, var där med Jose, Mike, Chatrine, Lydia och en finsk tjej som jag inte minns namnet på ;). Mycket trevligt, självklart åt vi också glass! :). Haha, hade verkligen jättetrevligt.

Imorgon börjar jag inte förrän 2 pm, ska bli så skönt att sova ut.. På fredag ska jag in till New york igen, så då ska ni få en massa goa bilder förhoppningsvis. Vi ska också äta middag, min värdmamma lovade mig att vi skulle vara hemma innan partydags ;). haha, men jag ska inte ut på fredag eftersom jag jobbar på lördag. Men vi har pratat om att gå ut på lördag. Jag är dock alltid nervös när vi går in på barerna eftersom det är 21 här. Men hittils har det gått bra, "peppar, peppar ta i trä" :P haha.

Imorgon blir det nog en ganska lugn dag, ska försöka gå upp vid 10-11 och om solen är framme försöka ligga en timme eller två, min färg är nu nästan helt borta :(. Hoppas på SOOL.... =)


Hoppas ni alla har det superduper, ska försöka ringa några imorgon innan jag börjar jobba, så vi hörs :)
Ha det bra och godnatt / godmorgon och till pappa - Ha det bra på jobbet nu efter din semester :). Snart åker du ju till spanien. SÅÅÅÅ avis!! :) hehe

Ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback