soool

Nu sitter jag ute i solen, det steker :), Hoppas kunna bättra på brännan , har lite mer än en timme på mig innan jag börjar jobba igen. Så gött :), sitter ute med datan, lyssnar på musik och bara softar. sitter och tänker och bara myser. Den nya bring it on filmen kommer ut här på tisdag, så den ska jag försöka se! Verkar asbra! :), hehe,

Ska verkligen försöka bli bättre med kameran, bara det att det är pinsamt att ta upp kameran i New York eftersom man verkligen ser vilka som är turister och vilka som verkligen bor och lever här ;). Men ska försöka som sagt.

Imorgon är det dags för au pair möte igen. En sommarfest är det dags för, ska bli trevligt, tror vi kommer bli nästan 50 au pairer från New york. :)


sakanr er alla där hemma !

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback