Sommar & sol!

Hej

Idag har jag legat och pressat hela dagen lång hos min värdmammas väninna, hon hade en jättestor pool. Det har varit lite över 30 grader här idag och inte ett enda moln. Min värdmamma säger att jag nu är så brun att jag ser lila ut ;) hahaha. rätt kul. 

Allt är jättebra, kan bara säga att jag älskar New York! <3.

Annars vet jag inte vad som händer, om det är fint väder imorgon åker vi och solar och badar imorgon igen. Jag är ledig både idag och imorgon så det är skönt. På måndag ska jag nog in till manhattan en sväng om det blir som planerat.

Ha det bra allihop och förlåt för dålig uppdatering!

Saknar er alla! <3
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan va nice med så fint väder Bacon =) Här suger ju vädret, pissdåligt hela tiden. Haha. Jag har tappat den lilla färg jag hade så ser ut som en blekfis igen. xD kan bara tänka mej hur negerbrun du är :D Pusss

2009-08-02 @ 07:03:39
URL: http://www,jumpa.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag är inte förvånad om du är en neger men man blir ju avundsjuk:) Längtar tills du ringer syrran, vill prata med dig ju:)

Familjen och släkten saknar dig och hälsar jätte mycket.

Älskar dig och saknar dig <3

2009-08-02 @ 12:26:28
Postat av: theresia

snälla becka svara.. Får man komma och hälsa på dig?? Puss och kram

2009-08-02 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback