Soccer

Nu drar jag iväg och lirar lite fotboll med Jose, Mikel, Nesvet & ett par tjejer från sydamerika. :), kommer bli skojj, kameran följer med såklart !

igår var en sjukt kul kväll (again!) först mötte jag Hajnalka ( ungersk au pair) och sedan åkte vi till starbucks i bronxville, där vi träffade Julia från Ryssland. Vi satt och snackade i ´drygt 2,5 timme. sedan hoppade jag in i en taxi som tog mig till central avenue där jag mötte upp Magnus, den svenska au pairen. Vi åkte bil till ett gigantiskt hus och väl där så träffade jag 4 st till au pairer från tyskland. Vi sjöng singstar och drack goda cocktails. Allt kändes så väldigt amerikanskt, men kul hade vi! :)

Tog inte jättemycket bilder, men lägger upp dem efter att jag vart och spelat lite soccer. ååh, kan knappt vänta med att få kicka med en boll och dribbla ! yeaah.

vet inte än vad som händer efter att vi spelat fotboll, men det märker vi :)..

nehepp nu är klockan ungefär 4 pm, alltså 16.00 och det är dags att äta lite innan jag drar

ha en bra lördagskväll :)

PussPusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback