Shopping

Hejsan allihopa.

Dem senaste dagarna har jag shoppat en hel del, det finns så mycket fint till hösten. Dem har precis öppnat en ny H&M affär i närheten med en massa grymma kläder!. så idag tog vi en tripp till H&M och detta köpte jag ..

 En lite längre skjorta och ett vitt diadem med en liten rosett. Skjortan ser dock väldigt lång ut på denna bilden :P


 Rosa vanlig munktröja , perfekt att mysa i!

 En stickad grå kofta, jättemysig och sjukt snygg på ;)

 mina "nya" PUMA skor, nya jeansleggins och en vit längre tröja, ska börja visa er vad jag har på mig ;). kul grej,

Sen köpte jag också en svart lite mer "party" klänning som kommer bli sjukt snygg till high heels ;)

Nehepp. Dags att hoppa in i duschen. Imorgon blir det först att passa Kenzie, sedan ska vi äta på restaurang inne i New York, kameran följer med! :)

ha det bra

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej syrran!

Nu ska jag åka till pappa och fira farmor imorgon, idag har jag mamma och wille vart och shoppat kläder tills skolan börjar:)

Riktigt fina kläder och snygga skor:)

Martinas mamma ringde och sa att martina har fått en liten eveline och hon vägde 4230 g och var 52 cm lång och tog ca 4-6 timmar från första värken tills hon var född:)

Vi älskar dig och saknar dig<3

2009-08-14 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback