Shopping

jahopp, klockan är snart halv 5 och jag ska göra mig iordning för att sedan ta en tur med bilen och köra lite, ska till ett köpcenter bara 10 min bort och se om jag kan hitta ett par klackskor och kanske en mjukisdress eller liknande, vi får helt enkelt se! ;). Haha,


Men jag kommer uppdateera kanske ikväll, kanske imorgon. Har också försökt ringa min farmor idag och igår och förra veckan. Hon fyller 70 år, så måste få tag på henne!

Men men , en snabb uppdatering, nu ska jag äta upp min macka med jordnötssmör och sedan bege mig till bensinmacken först för att tanka och sedan till SHOPPING SHOPPING SHOPPING...

Ha det bra

Pusss


Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt med shopping! :) Macka med jordnötssmör - typiskt amerikanskt! :P

2009-08-17 @ 22:54:08
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback