Onsdag

Halleluja vad trött jag är!! jag började jobba klockan 07.30 i morse och det är det tidigaste jag börjat jobba sen jag kom hit. som tur är börjar jag inte jobba förrän 2 imorgon, så kan ju sova ut då. :). Just nu ligger kenzie och sovver. om 45 min kommer min värdmamma hem. Jag kommer fortfarande jobba 3 timmar till.slutar kl 17.30. Så denna dag är tung. Ikväll funderar jag på att köra runt lite med bilen så att jag lär mig området till 100 %.

Jag sitter också och klurar på min semester. Tydligen ska min  värdfamilj antagligen till irland under jul och julafton. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska hänga med. Dem ska stanna i två veckor. Jag funderar på att åka med ett par vänner till florida eller något i en vecka iaf. Såg att det är rätt billigt att flyga tur & retur till florida. endast 200 dollar just nu. Det är typ 1500 kr . Det anser jag vara billigt att komma till solen för under jul :p, Men jag ska fundera. Har som sagt fått en del nya vänner.Så vi får väl pratas samman och diskutera vart vi vill fira våran jul :)

Jag hoppas ni alla har det super och till er som börjar skolan , Lycka till :)!


 
I lördags...
Drive in på tacobell. Måste berätta något kul. haha, jag köpte volcano nachos. Jag var verkligen vrålhungrig,och när jag öppnar min "låda" med mat, blir jag överlycklig,för 3 dollar så fick jag hur mycket nachos, ost, gräddfil och sås som helst. Jag började äta som bara den, sen känner jag hur min tunga och mina läppar bränner sönder, det var därför dem kallades volcano tänkte jag sen :P. Så jag fick fortsätta vara hungrig. haha Drack typ 1 liter vatten och det fanns ingen toalett öppen kl halv 2 på natten. haha, men Jose från mexico slukade hela lådan med mat och han drack en slurk cola, han kände inte ens att det var starkt :P, så kan det gå, men kul var det och alla skrattade åt mig för jag var ju fortfarande as hungrig :P


aja ;)

Ha det bra, Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback