New shoes!

 Love ! haha, ser kanske inte wow ut på denna bilden, men dem är sjukt snygga framifrån :). Klackarna är återigen höga,höga höga ;). Hehe

Idag har jag jobbat lång daag. Började ju redan 7.30 imorse, känner mig helt död. Som tur är börjar jag 9 imorgon, så då kan jag ju sova till 8.45 ;). Det är det goaste med detta jobbet, jag är bara hemma och passar Kenzie, så jag behölver inte sminka mig eller välja snygga kläder. Kan dra på mig ett par mjukisbyxor och t-shirt med håret i en knut. Underbart! :)

Jahopps, dags för mig att hoppa in i duschen. var ute och gick, men klarade bara ca 20 min, för fy F * N vad det är varmt ute. Jag brukar aldrig klaga, men denna blöta värmen börjar bli extremt jobbig.


ha det bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback