Lördag

Hej, ett snabbt inlägg från mig

Igår var jag och Katharina först på au pair festen, trevligt trevligt! Träffade en norsk tjej så vi pratade lite svensk/norska. Sedan drog vi hem till katharinas hus och förfestade lite, sedan ringde vi taxi och drog till vårt älskade rumbling house, vi hade det så otroligt roligt, imorse gick vi upp runt 12, vi sov hos mig och vi drog och käkade "brunch"! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag möta upp Katharina och vi ska ta tåget in till Manhattan och bara strosa omkring lite på gatorna och sedan käka lunch, ska ta en massa bilder förhoppningsvis och även visa lite bilder från igår.

Hoppas ni har det bra och saknar er sjukt mycket!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad fort tiden går Becka! Du har varit borta i två månader nu jue!? Bara 10 kvar ;)



Låter som du har hittat några bra kompisar med, härligt, du har knappt en lugn stund :D



Här hemma börjar hösten komma nu.. De två senaste dagarna har det (enligt mig) varit svinakallt ute och nu sitter jag hemma och är halvt sjuk - inte roligt! Längtar bort till din värme... gaah skicka hem lite för sjutton :D



Ha de bääääst!

P&K Annie

2009-08-31 @ 10:12:35
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: lars-johan

Vi ar i Spanien Det ar varmt cirka 28 grader vi solar och badar och kopplar av /Pappa och Eva

2009-09-01 @ 15:47:16
Postat av: Mathilda

Hej Rebecka! Vilket bolag är det du åker med?

2009-09-01 @ 19:17:29
Postat av: rebecka

Mathilda, jag åkte med culturalcare :)

www.culturalcare.se

2009-09-02 @ 01:39:05
Postat av: rebecca

Hej, söt blogg!

skulle bli jätte glad ifall du ville hjälpa mig att vinna en symaskin, allt du behöver göra är att gå in på länken och rösta på nr.9

http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



tack på förhand :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback