lördag kväll :)

okej, vill bara börja med att säga att min kropp värker efter fotbollen igår nåt så fruktansvärt! haha, vi hade som sagt jättekul...

Igår så åkte vi först till starbucks drack kaffe och tod sedan en glass på COLDSTONE, kom ihåg, om detta någonsin kommer till sverige så kommer jag bosätta mig nära det stället. Herregud vilken glass. Man pekade på allt man ville ha i sin glass :), jag tog chokladsås, kolasås, nötter, chokladpraliner och kakor i min glass ;). Sååååå smarrig

Sedan åkte vi till hudson river (där alla plan verkar krascha just nu :S) och vi hade med oss mat från tacobell, så vi satt och mös vid vattnet samtidigt som vi hade utsikt över mahattan
 Så underbart vackert, inte sant? Det varma vädret på kvällarna / nätterna gör det ännu mer mysigt att sitta och fika/äta och ha denna utsikten, WOW....

Så, vi satt här till runt 2 inatt, så det var en lugn kväll, men kul hade vi!!! :)


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Louise

Wow, vilken häftig bild på Manhattan! :D

2009-08-10 @ 10:14:40
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Lina

Allt ser verkligen hur sjukt mysigt ut som helst. Du verkar ha det kanon :) ja, min pojke har åkt till stockholm för att göra lumpen. 11 månader :( tur bara att han får komma hem ibland :) Hoppas du fortsätter skriva för jag vill veta mer, hihi!

2009-08-10 @ 11:18:43
URL: http://linamodin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag har bara varit hos familjen i 1 ½ vecka än så länge. >< Eh, ja, USA skiljer sig lite ifrån hemma... ^^ Bor du i NJ eller? :P Kram //Ida

2009-08-10 @ 18:44:44
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback