Hett

Jesus vad varmt det är idag, puuh! Jag som tänkte ta en promenad med kenzie förbi carvels glass, men det är alldeles för varmt och klibbigt. Vi kör med AC:n för fullt och alla fönster och persienner måste vara stängda. Jag tror det är närmare 40 grader idag.

Men är sååå sugen på glass med jordnötssmör/choklad & kakmix ;). haha, lätt min favorit från carvels. har också börjat gilla Ben & J mer här nere. Kanske för att det är billigare här :). Idag så mår kenzie bättre, hon äter, skrattar och leker för fullt. Imorgon ska vi nog åka och bada. Jobbar bara 4 timmar imorgon så jag ska definitivt satsa på min solbränna om det är lika varmt som idag :). Hehe, måste också börja titta på lite höstkläder och jeans. Har nämligen inte några höst/vinterkläder med mig förutom 2 par jeans och ett fåtal tjocktröjor ;)..


Jahopp, Kenzie har nu sovit i 30 minuter! :) Happy time. haha,

ha det bra , så uppdaterar jag en gång till ikväll skulle jag tro :).
Ps. Mamma, jag ringer när paketet kommit, har fortfarande inte dykt upp än, ha en bra dag/kväll allihopa!

Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback