Hej

Jag skulle egentligen vara inne i New York nu, men det är alldeles för varmt. Luftfuktigheten är så sjukt hög att det knappt går att andas ute. Så här sitter jag inne, när solen skiner och steker på. Känner att jag verkligen vill ligga ute och sola just nu. Men eftersom Kenzie är så liten så är det inte så smart. Så det blir att sitta inne ialf tills klockan är runt 4 pm här. just nu är klockan 2.30 pm. Så ett tag kvar :P

Idag började jag klockan 1 och jobbar till klockan 6 , en perfekt dag enligt mig eftersom jag får sova ut ! :)

Vet inte vad jag ska skriva om just nu, detta kallas nog bloggtorka ;). Och inga bilder från NY blir det idag då :(, men funderar på att dra in till NYC i helgen med ett par vänner. Då ska ni isåfall få se bilder.:)


Ha det bra så skriver jag mer ikväll skulle jag tro :)

Puss&kraam <3


Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Jag ska bo i Brewster, de sa att de skulle ligga ca 1 h norr om NYC..



Hur länge har du varit i väg? Trivs du?

2009-08-10 @ 23:22:22
URL: http://miio.devote.se
Postat av: johanna

2009-08-11 @ 22:21:18
Postat av: Anonym

hej syrran!

Idag har vi vart på lager och handlat kläder men hittade inga jeans utan tröjor och även mamma och sandra och dom men det fanns inte jätte mycket men handxlar till skolan :)

Du får gärna gå in på msn för jag har fixat så att jag kan gå in nu så skulle vara roligt att prata med dig så:)

Ne nu ska jag kolla klart på filmen som jag kollar på:)

Älskar dig <3

2009-08-11 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback