Hej

Godkväll :)

igår var jag med Cathrin, en tysk au pair so är hur go som helst!. Vi gick först och åt på restaurang, sen så gick vi till puben, jag var dock nykter eftersom jag jobbade idag, men ikväll :P, då jääklar . Hahaha. Får väl se vad som händer, men jag vill dra på mig klackarna igen opch dansa loss, igår kom det fram en passa personer och sa att mina skor är grymt läckra ;).



Så, får väl hoppa in i duschen nu och börja fixa mig lite..

Jag ska ta bilder om det blir partytime ikväll, så ni får se :)


Ha det bra allihop så hörs vi.

PusssPusss


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas du får det jätte bra idag sistha !!

Älskar dig och hörs på datan snart igen hoppas jag:)<3

2009-08-22 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback