Hej

Idag har jag ringt och pratat med lite folk därhemma, känns skönt, fick dock inte tag på min kära mor, så får ringa henne imorgon istället :)

idag har jag tränat fotboll igen, helt sluut! var typ över 30 grader varmt vid 6 ikväll. Så sjukt jobbigt.
Nu sitter jag och sminkar mig, vi ska åka och äta, jag och ett par kompisar, sedan sitta vid Hudson river och bara mysa!! :). Så, inget party denna helgen heller, I´m sooooo good!! ;).

jahopps, lite bilder kanske ? :)

 det mysiga cafeét (?) glömt stavningen ?, haha,

 Muuums, i bakgrunden ser ni också min älskade MOJITO med mangosmak ♥!

 hellu ;)

 hahaha ;). vet inte vad jag gör, drygar mig väl som vanligt!

 Jose :P, hahaa

 Så ni minns hur jag ser ut ;). hahaha, ne men roligare bilder kommer förhoppningsvis, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig syster hur mycket som helst!!

Älskar dig <3

2009-08-16 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback