God kväll

klockan är 18.00 eller 6 P.M och jag har precis lagat tacos  ;).  smaskigt :D

Åh, jag tycker så synd om Kenzie, hon håller på att få tänder, stackarn! Hon har gråtit och gråtit hela dagen, som tur är stannade min värdmamma hemma idag, så jag har fått hjälp och just nu är vi dödens trötta. Jag har  också hållt  på med tvätten på samma gång. Puuh! Nu har sweetie äntligen somnat och jag har slutat för dagen .
Åh, New York igår, hittade ett smultronställe vid parken! ShoeMania!!!! skor, skor, skor. haha, jag gick där inne med Kenzie, men det är sjukt svårt med barnvagn, så det blev mest tittande. Sedan hittade jag Dwn eller något? minns inte namnet, men där var det charles by charles davis, steve madden, gucci och mycket mer till riktigt bra priset, hittade ett par högklackade skor från steve madden, men Kenzi hade precis ätit och när jag böjde mig ner, spydde hon på min tröja, hennes tröja och på golvet , så det var bara att gå och byta kläder på henne och efter det så var det dags att åka hem.

Men jag vet vart det ligger, på samma gata ligger också forever 21 ;). så det får bli att gå tillbaka dit snart igen .
annars har inte mycket hänt idag, väntar fortfarande på min kamera och svenskt godis! :)

Men nu ska jag äta min smaskiga tacos =)

ha det super & godnatt.
Pusss

Kommentarer
Postat av: johanna

Har du inte fått din kamera än, det har ju gått två veckor sen vi skickade den ju:)

Stackars kenzie, det måste ju vara riktigt hemskt:)

Mamma och hela familjen och släkten älskar dig och saknar dig jätte mycket här hemma(mamma undrar när du ringer igen så hon får höra allt roligt du har gjort och får höra sin älskade dotters röst/mamma <3

2009-08-05 @ 15:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback