Fredag

Hej

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Jag jobbar just nu så frågan är om jag orkar ta tag i mitt liv och planera något ;) haha. Jag vill fortfarande gå på bio, så jag får väl se om jag kan dra ihop ett gäng och gå på bio ikväll. Annars funderar jag på att höra med några vänner om dem vill gå och äta på restaurang eller något. Känner ialf inte för att festa ikväll. + att jag jobbar ett par timmar imorgon. Så det är nog bäst att vila ut! :)

jag vet att jag sa att bilder kommer, men just nu så gör jag absolut ingenting förutom sitter hemma och slappar och passar bebisen. Så inga roliga bilder. Men när jag slutar idag och gjort mig iordning för kvällen så ska jag uppdatera igen för att berätta vad mina planer blir för ikväll.
Ska också ha med mig kameran vart jag än går ;). så håll ut allihop, så kommer förhoppningsvis bra bilder ikväll/natt ;)


Vad är era planer för kvällen ? BERÄTTA...

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback