brun, svarthårig, blåögd?

folk här nere kommenterar hela tiden hur brun jag är ? Dem säger också : åh, jag trodde att alla i sverige hade blont hår och blåa ögon, är du blond egentligen?

Klart alla i sverige inte ser ut så! haha, får alltid svara på frågor att många i sverige är blonda men långt ifrån alla, får också förklara att vi i sverige också solar och kan få färg ;)
Denna bild är från igår och visst, lite färg har jag minsann.. :), brände mig dock rejält i lördags så snart kommer nog fjällandet :P

 lagom brun, eller pressa lite till? ;)

 Jag precis när jag färgat mitt hår svart , så alltså ca 3 veckor sedan :), vad tycks hiss eller diss?

 Hiss eller diss?, ( bortse från att jag ser knäpp ut ;)

 Jag och min bror , saknar honom!

 jenny, Jag & Louise <3

 Linnea :) SAKNAR <3

 Paulina :) SAKNAR <3

 Syster <3 Saknar

Saknar så himla många fler ! som min familj, släkt, och alla andra vänner, bara för att jag inte visar kort, så saknar jag er! <3



Oj, vad jag uppdaterar :P, 3 gånger idag, jeeey mee =)

Pusss

Kommentarer
Postat av: theresia

hej becka.. måste säga att jag gillar ditt svara hår mer... och godiset såg lite läskigt ut.. stärka färger :P miss you.

2009-08-05 @ 14:27:26
Postat av: johanna

Mamma och jag har lite olika åsikter om håret, mamma tycker att du passar bättre i det ljusa och jag tycker det svarta är bättre men som sagt du passar ju i allt:)

Hoppas att du har fått ditt svenska underbara lakrits godis och din efterlängtande kamera:)

Hoppas att du ringer snart , Älskar dig enormt mycket hela familjen:)<3

2009-08-05 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback