Bio

Det blir bio med ett stort gäng! :) Bland annat en kille från sverige!! :) Äntligen får jag tala lite svenska här nere. Kan knappt vänta. =).
 Vi har inte bestämt film än, men först ska jag träffa Julia, en au pair som bor relativt nära mig. Vi ska gå och fika lite för att sedan möta upp resten av gänget. Kommer nog bli hur kul som helst! :)

 Kör på mittbena och endast mascara och lite blush/rouge.


 Kenzies rosa PUMA skor som jag är officiellt kär i :), så bedårande! hehe, ;).

Okej, så ikväll / imorgon kommer uppdateringen om min kväll, också en del bilder förhoppningsvis. Nehepp, dags att välja outfit :)

Ha en bra fredagskväll och till hela min släkt, ha en bra dag på Liseberg imorgon! :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback