Bio

Japps, nyss hemkommen från bio, jag var på district 9, tror den hette nåt sånt :P haha, var rätt dålig, var där med min värdpappas syster och hennes 12 åriga son. Den handlade om aliens och konstiga varelser. ? Men en trevlig upplevelse, man kunde verkligen köpa alla sorters snacks, fanns t.om. ben&J glasstånd. Men filmen kan jag inte rekomendera :P.

Jag ska försöka ladda in lite bilder så det blir lite roligare att läsa. Men jag börjar klockan 7.30 imorgon, så just nu känner jag inte för att ladda massa bilder. Ska försöka göra det imorgon :). Annars händer inte mycket här, vi har som sagt besök från Irland av min värdpappas syster och hennes son. Så det är trevligt, vi grillar, pratar och diskuterar :P.

Jahopps, dags för mig att sova nu, blir lång dag imorgon och på fredag. =/, buhu...

Ha det super allihop så ska jag försöka att uppdatera imorgon med bilder :)


Puss

Kommentarer
Postat av: elina

Åhhlala, b&j! :D

2009-08-20 @ 11:37:12
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej syrran!

Det är jätte bra i skolan och kom i en jätte bra klass och en assss snygg kille!(me like)haha:)

Du verkar ha det jätte bra där nere becka och riktigt snygga skor:)

Hela familjen älskar dig jätte mycket:)<3

2009-08-21 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback