bilder och sånt

okej, det var hur kul som helst att spela fotboll. Vi var ett gäng på 7-8 pers som träffades vid fotbollsplanen, men jag ville spela rikitg match , så jag gick runt och frågade folk om dem ville vara med, så vi var nog 15-16 st till slut :), sjukt kul! Jag trodde seriöst att jag skulle spy ett tag, jag var ensam tjej och sprang som en idiot, det var också sjuuuuuk värme! ;) haha, men kul det hade vi minsann ;)

 Så här såg jag ut när jag spelade soccer ;)

 tryck på bilden för större bild ;). men bara en bild på grabbarna som vi spelade med :)

 Jose, hahaha han ser läskig ut på denna bilden :P, men så jäkla go kille, hur snäll som helst! Ser ni svettet ;)?


Och lite pix från yesterday..

 haha, hunden var galen ;) försökte bita Henry där smärtan för killar är som värst :P hahaaha


     
        Haha

Så och okej, jag ska bli bättre på att fota ;). Men känns så pinsamt att ta upp kameran hela tiden ;) 2 bilder fick ni från igår xD

 Outfit for tonight! Min älskade kjol från American eagle outfitters och ett slappt vitt linne, till detta ett par gladiatorsandaler :)

Okay, vet ännu inte planerna, tror vi börjar med en kaffe på starbucks, sedan får vi se om det blir någon bar ikväll eller bara chill. Om det blir bar drar jag hem och sätter på mig high heels och byter linne ;)

ha de nice ikväll allihopa, hörs imorgon :)

Puss





Kommentarer
Postat av: johanna

Gud va smal du har blivit becka!:)

du har en riktigt snygg kjol på dig , mamma e imponerad:)

VI hade det jätte bra på liseberg igår, just nu så har jag åkt allt på liseberg och den nya hanghai:)

Mamma önskade att hon hade hälften av det mod jag har :)

Det var jätte fint väder och inte så mycket folk var det inte heller:)

Det låter som om du har det underbart:)

Vi älskar dig och saknar dig <3

2009-08-09 @ 10:10:33
Postat av: Sandra

Hej gumman du verkar ha de kanon.Delåter som att du träffar mycket nya kompisar o folk hela tiden du verkar ha de jätteroligt.Gud villka söta små skor de va=)vi saknade dig igår på liseberg.De ska bli så himla roligt o få se lite mer billder om hur du har de och va du gör=)ha de bra gumman vi tänker på dig.puss Ps danne hälsar

2009-08-09 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback