Äntligen!

Nu har min kamera anlänt, likaså godiset =), blev så lycklig, tack mamma & min familj! Nu ska jag börja fotografera på riktigt, kanske inte just nu ikväll men imorgon så :P, hoppas jag hittar något roligt att fotografera, vad tycker ni jag ska fota? :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att passa Kenzie , gå en promenad & ätit kinamat , vi beställde hem och vi fick också dem berömda lyckokakorna med lappar i ni vet ;). I min stod det " Good news from far away makes you happy ". Det måste ju betyda något? :P haha. Sedan har jag också ätit en massa godis, och som slutet på dagen glass med kolasås. Japp, detta får bli min fettisdag, imorgon blir det långpromenad och frukt igen ;).

Ååh, kan inte vänta tills jag får visa er bilder från min vardag :)


ha det jättebra och godnatt!

Pussss

Kommentarer
Postat av: johanna

Ah det var gott nu med svenskt godis va?:)

Idag har vi haft det jätte varmt här hemma eller jätte är väl att ta i men det har vart 30 grader i alla fall:) Idag har jag vart med netten,tony och macke,mickaela och sandra och danne på skenninge marknad, en jätte stor marknad med hur mycket grejer som helst men köpte godis och en grej till wille:)

Du får gärna ta kort på manhattan och alla Gucci affärer och sånt skulle vara riktigt coolt att se:) Vi älskar dig hur mycket som helst och saknar dig <3

2009-08-06 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback