ÅÅÅÅH

Grattis Tina till lilla Eveline. :), Jag är sååååå glad för din skull och önskar att jag vore hemma nu :)! Grattis ialf !!! Ååååååh tårar!.. GRATTIS

Dagen började med att jag och Kenzie följde med min värdmamma till hennes jobb. Medan hon jobbade gick jag och Kenzie och åt., Så underbart matställe hittade jag , Boo hette det., Jag tog en chicken, pesto panini. SJUKT GOD. Sedan åkte vi direkt  till New york, först satt vi i en gigantisk park mitt i NYC, det var helt sjukt hur stor den var & vad många häftiga saker det var! Önskar att jag var liten igen ;). haha. Vi satt där ett tag och en rolig sak är att det finns hur många ekorrar som helst och dem är i princip tama! dem sitter i folks knän & äter ur folks händer, haha
Sedan gick vi en sväng och tittade lite, och sedan gick vi och åt på ett underbart ställe, deet var spanskt. Mmmm, jag åt någon kyckling och potatismos, väldigt gott. Drack också en drink, Mojito med mangosmak!! Muums, sedan gick vi till ett cupcake ställe och beställde 6 olika cupcakes som vi testat nu ikväll. Jag testade dock bara en för jag är MÄTT! haha, men väldigt gott! Bilder kommer imorgon. :)


ha det bra allihopa.
Pusss

 

Kommentarer
Postat av: tina

naaw vad SÖT du är!! =) Har äntligen hunnit läsa igenom nästan vartenda inlägg i din blogg nu ;)hehe SAKNAR!!!!!!!<3<3<3

2009-12-18 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback